TungStud

قطعات مقاوم به سایش کاربید تنگستن

  

معرفی بتک  Betek          

                                                                    

شرکت بتک تولید کننده ابزارهای کاربید تنگستن می­باشد. کاربید تنگستن ماده ای سخت با چگالی 14 تا 15 گرم بر سانتیمتر مکعب است. سختی این ماده تا حدود 91 راکول A  معادل تقریبی  80 راکول C می رسد.

با نوآوری شرکت بتک، جهت کاهش سایش و محافظت بیشتر قطعات و تجهیزات از کاربید تنگستن استفاده شده و ابزاری بنام TungStud گسترش یافته است.

ابزارهای بتک در بیش از 16 صنعت مختلف استفاده می­شوند. تمرکز اصلی بتک در ابزارهای صنایع راهسازی، حفاری، بازیافت، معدن و تونل است. ثبت اختراع های مختلف در این زمینه، باعث تثبیت موقعیت این شرکت به عنوان رهبر بازار شده است. در حال حاضر محصولات کاربید تنگستن بتک در سراسر جهان در حال استفاده می­باشند.

 

 

 

TungStud

 

هنگامی که زمین حفاری می­شود TungStud های شرکت بتک بهترین گزینه برای مقاومت به سایش هستند. TungStud با مغزه کاربیدتنگستنی و سختی 70 راکول C، اولین ماده ای است که با خاک و مواد معدنی در تماس خواهد بود و در معرض سایش زیادی قرار می گیرد. همچنین محفوظ شدن مواد معدنی بین پین های TungStud در کاهش سایش نقش اساسی خواهد داشت.

در صورت استفاده از TungStud به جای تعویض قطعات گران قیمت ، می­توان پس از سایش، پین ها را تعویض نمود. با توجه به  سختی کاربید هزینه های نگهداری، توقف و تعمیرات تجهیزات کاهش قابل توجهی خواهند داشت و در سخت ترین شرایط سایشی نیز می­توان به کار ادامه داد.

با استفاده از روش ها و ابزارهای خلاقانه بتک و تجربیات کسب شده در شرایط مختلف، کار شما با بازدهی بالاتر و بهره وری بهتر انجام خواهد شد. نماینده این شرکت در زمینه TungStud شرکت اصفهان مالیبل EMC  آماده ارایه مشاوره فنی و انجام پروژه ها در سراسر ایران می باشد.

 

 

اتصال فولاد و کاربید تنگستن

 

     فولاد و کاربید تنگستن موادی با ضریب انبساط حرارتی ،چگالی و سختی متفاوت هستند. در ابزارها فولاد به عنوان نگهدارنده تیغه ها و مغزه های کاربیدی استفاده می­شوند. با توجه به اینکه ابزارها در حین کار کردن گرم می ­شوند، تنش های زیادی به آنها وارد می­شوند و با استفاده از مواد و روش اتصال مناسب  این تنش ها بین کاربید و پایه در محل اتصال خنثی می­ گردد.

در حین اتصال تیغه به پایه فولادی در شرکت بتک آلمان کلیه پارامترها به صورت اتوماتیک کنترل می ­شوند و پس از تولید مقاومت برش اتصال ها آزمایش می­ گردد تا هیچ کس زمان را به خاطر شکستن ابزارهای بتک از دست ندهد.

 

 

 

مزایای TungStud 

 

  •     جوشکاری سریع
  •     امکان استفاده در سطوح ناهموار
  •     تعویض آسان پین های ساییده شده
  •     هریک از پین ها  به تنهایی و مجزا از بقیه قابل تعویض است.
  •    مقاومت بسیار خوب در برابر سایش به علت هسته کاربیدی سخت
  •    نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتر و در نتیجه بهره وری بیشتر
  •    کاهش هزینه های به علت توقف کمتر
  •   حداقل تعوض قطعات یدکی گران قیمت

 

 

EMC

Durable+

Casting Your Dreams