آسیاب ریموند

آسیاب ریموند

English Page

 

  آسیاب ریموند برای تولید پودر میکرونیزه استفاده می­شود. از نظر بازدهی و مصرف انرژی این نوع آسیاب ها شرایط بسیار خوبی دارند. در آسیاب ریموند می­توان مواد غیر قابل انفجار و غیر آتش­ زا با سختی کمتر از 8 در مقیاس مو (Mohs) و رطوبت کمتر از 10 درصد را به پودر تبدیل نمود.

  پودرهای تولید شده توسط آسیاب ریموند در صنایع مختلفی از جمله مواد نسوز سیمان، متالورژی، شیمیایی، داروسازی و غیره به کار می­روند.

موادی مانند باریت، فلدسپار، ماربل، آهک، دولومیت،فلوریت، کربن فعال، کوارتز، بنتونیت، کائولن، سیمان، سنگ فسفر، گچ، شیشه و غیره را می­تواند با آسیاب ریموند به پودر تبدیل کرد.

  آسیاب­های ریموند در ظرفیت های مختلف، معمولا به صورت 3، 4، 5 و 6 غلطکه ساخته و عرضه می­شوند. این نوع آسیاب ­ها فضای کمی اشغال می­کنند و وزن زیادی ندارند.

  شرکت اصفهان مالیبل بیش از 25 سال سابقه تامین قطعات مصرفی این نوع آسیاب ها را دارد. بیشتر آسیاب های نصب شده در ایران 4 و 6 چکشه  می­باشد.

  شرکت اصفهان مالیبل با هدف بهبود مستمرمحصولات همواره در تلاش بوده است تا با انتخاب آلیاژهای مناسب، عمر مفید و کارایی قطعات را افزایش دهد. همچنین متخصصان این شرکت آماده مشاوره و ارائه خدمات فنی به مشتریان می­ باشند.

  از جمله قطعات تولید شده برای آسیابهای ریموند می­توان به غلطک(رول)، رینگ، پاندول کامل، صفحه اسپایدر، پایه اسپایدر، بیلچه، پایه بیلچه  اشاره نمود.

  با توجه به نوآوریهای انجام شده در زمینه انتخاب آلیاژ مناسب برای قطعات در حال حاضر این شرکت تامین کننده اصلی بسیاری از شرکتهای در زمینه تولید پودر میکرونیزه می­باشد. قطعات ساخته شده در شرکت اصفهان مالیبل با برند MCE تولید و عرضه می­ گردند.

 

 

 

 

 

 

 پاروی آسیاب ریموند 

تغییر روش ساخت و جنس (ٍEMC50)

افزایش عمر 2 تا 3 برابر قطعات قبلی 

 

 

 

 

 

رینگ و غلطک آسیاب ریموند

 

 

پاندول کامل آسیاب ریموند

 

 

 

رینگ آسیاب ریموند 6 پاندول

 

 

 

صفحه پارو آسیاب ریموند 

تغییر طراحی و جنس (ٍEMC50)

افزایش عمر 3 برابر قطعات قبلی 

 

 

 

 پایه پارو آسیاب ریموند 

 

 

EMC

Durable+

Casting Your Dreams